5 månader gammal....

... 58 cm hög, 23,8 kg tung.....



Det ryktas något om nån utställningspremiär nästa helg... undrar om det är så här man ska göra då??? Vad tror ni... duger det? Matte är så himla besvärlig och drar i mina ben o allting - som om jag inte skulle veta själv var man ska ha dem... typ ett i varje hörn... det säger husse i alla fall... o det tycker jag låter alldeles TOPPEN!!!



Huvudstudie....



Är jag inte STILIG så säg.... Matte tycker i alla fall att jag har härligt skägg - så det så!!!



Bäverskinn var roliga att ruska.... men inte fullt så roliga att bära...



... fast jag KAN om jag VILL... *ler*...  Fågelvingar och dummies är jag duktig på tycker den 2-benta duon som hänger efter mig - visselsignaler är jag en riktig hejjare på... för det mesta ;)



Man blir rätt trött av att öva så många saker...



Som tur är finns det skööööööna hundbäddar att vila i efteråt...

So(v)  long

Amok

Kommentarer
Postat av: Linda & Vilde

Men herrejösses så stoooor du blivit!

Vi ska se om vi kan ta oss upp på söndag så man får se din snygga nuna Amok :)

2009-05-22 @ 20:09:47
URL: http://amicus.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0