Felmätning.... o ärvd rekvisita....

...mina tvåbenta är inte helt tillförlitliga... Jag är väl inte nån dvärg heller... jag är faktiskt 65 cm hög och väger 33 kg. Nåväl - stilig är jag hur som  helst... o ödmjuk... *ler*




Mina vänner o träningskompisar var här o hade särskilt spår- o vattenprov i tisdags - de sa att jag var för LITEN för att vara med.... hmmm - det är polare det.... små kan de vara själva... jag håller på att gräva en grop åt dem...mitt utanför bron...  till husses stora förtret....

Nåväl, det får väl sägas till deras försvar att de skötte sig rätt bra... o de kan ju inte hjälpa vilken tidpunkt jag blev född... dessutom var deras 2-beningar rätt snälla o lät mig ärva rekvisitan... TOPPEN!!!

Jag tror man ska göra ungefär så här....... (fast bland mera träd....)


.....söööök..... apport....


... bovar på vår gård...


... husse tycker jag ska dela med mig....


....jag ska fundera på saken..... (kanske därför boven inte var i skogen....)


...okej då... de blir tunga efter ett tag... husse får sätta honom i arresten (så kanske jag slipper vara där....)


...eller bli utsatt för sådana här pinsamheter.... den här tycker jag husse kan jobba lite med själv... tunnis...!!


Han får i alla fall jobba lite om han ska konkurrera om "bästa skägg".... förstår inte vad matte ser hos honom... när hon kan pussas med MIG!!! (kan vara för att han inte har päls o fjädrar mellan tänderna....)


JAG kan både pussas o sitta i soffan... o nu tycker jag att de där omtalade, fjäderbeklädda 2-beningarna kan ta o bli lovliga... så man får  springa lite fjäll o skog...

...långa benet före... (om inte matte hänger i det... o drar....)

/Amok



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0